لطفاً شکیبا باشید

اعلام نتایج قرعه‌کشی زمستانی باهم

کارگزاری فارابی
۲۶ اسفند ۱۴۰۲

قرعه‌کشی زمستانی باهم (باشگاه مشتریان فارابی) در روز ۲۱ اسفند ماه برگزار و اسامی برندگان آن مشخص شد. در قرعه‌کشی زمستانی باهم ۴ دستگاه PS5 Slim به ۴ برنده خوش شانس باشگاه مشتریان فارابی اهدا شد.

 

جوایز فصل زمستان باشگاه مشتریان فارابی

در آخرین روزهای فصل زمستان سال ۱۴۰۲، قرعه‌کشی باشگاه مشتریان کارگزاری فارابی با ۴ جایزه جذاب PS5 Slim برای ۴ نفر انجام شد. در تصویر زیر می‌توانید اسامی برندگان را مشاهده کنید.

 

winter1402-result


علاوه بر جوایز نقدی قرعه‌کشی پاییزی باهم، ۲۰۰ کد تخفیف ۵۰ درصدی اشتراک ۳ ماهه و ۲۰۰ کد تخفیف ۵۰ درصدی اشتراک ۶ ماهه نماوا نیز به سایر برندگان اهدا شد. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به اسامی برندگان دسترسی داشته باشید.


اسامی برندگان اشتراک نماوا (شش ماهه)
اسامی برندگان اشتراک نماوا (سه ماهه)


با عضویت در باهم (باشگاه مشتریان کارگزاری فارابی) می‌توانید علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی‌های متنوع، از بسته‌های نقدی و دریافت اعتباری معاملاتی بهره‌مند شوید.

Ba_ham

 

چگونه شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌ها افزایش دهیم؟

بیکسو (واحد امتیاز باشگاه مشتریان) از طریق انجام معامله و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های فارابی به‌دست می‌آید. معامله و سرمایه‌گذاری شامل خرید و فروش سهام، حق‌تقدم سهام، صندوق‌های قابل‌معامله است. بیکسوها به‌صورت روزانه و ماهانه محاسبه و به حساب کاربری شما در فارابی‌زون افزوده می‌شود.

 

فارابیز، راهکاری جذاب برای دریافت بیکسو

روش دیگر به‌دست آوردن بیکسو فعالیت در سامانه مشارکت در فروش فارابی (فارابیز) است. کافیست وارد این لینک شوید و لینک اختصاصی خود را با دوستان‌تان به‌اشتراک گذارید. به‌ازای هر مشتری جدیدی که از طریق لینک شما ثبت‌نام کند، بیکسو دریافت می‌کنید و از این پس شما نیز شریک درآمد فارابی خواهید بود.

 

farabiz

 

برچسب ها