لطفاً شکیبا باشید

انتخاب بنیان‌گذار فارابی، به‌عنوان مدیر منتخب صنعت کارگزاری

کارگزاری فارابی
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

رحمان بابازاده، بنیان‌گذار و مدیر عامل گروه مالی فارابی، به‌عنوان مدیر منتخب صنعت کارگزاری در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد. 

 

در آخرین روزهای سال 1402 صنعت مالی شاهد برگزاری رویدادی تحت عنوان «جایزه عصر تراکنش» بود. این رویداد هر سال با هدف معرفی چهره‌های اثرگذار و برترین‌های حوزه مالی برگزار می‌شود و امسال نیز تعدادی از موثرترین افراد این صنعت معرفی شدند.

در این مراسم – که با حضور صاحبان کسب‌و‌کار و مدیران ارشد نهادهای مالی برگزار شد – رحمان بابازاده بنیان‌گذار و مدیر عامل گروه مالی فارابی با توجه به اقداماتی که این مجموعه در زمینه توسعه فناوری و نوآوری در بازار سرمایه ایران داشت، به‌عنوان مدیر منتخب کارگزاری‌های بورس برگزیده شد.

گفتنی است فارابی، به‌عنوان کارگزاری رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، کالا و انرژی فعالیت خود را در بازار سرمایه ایران از اسفند سال ۸۷ آغاز کرد. هدف اصلی این کارگزاری در تمام این سال‌ها تبدیل شدن به شرکتی در تراز جهانی بوده است. با محوریت این تفکر، فارابی طی سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته و به یکی از برترین کارگزاری‌های فعال کشور تبدیل شده است.

گروه مالی فارابی در حال حاضر علاوه بر شرکت کارگزاری، مجموعه‌های دیگری مانند شرکت سبدگردان فارابی، سرمایه‌گذاری فارابی، فارابی فین‌تک(سوشیانت)، صرافی فارابی، آموزین، جیبی‌مو، مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی و پینوست را تحت مدیریت خود دارد و با ارائه راهکارهای جدید در حوزه مالی بین اهالی بازار سرمایه به عنوان یک شرکت پیشرو شناخته می‌شود.