لطفاً شکیبا باشید

مرحله نخست قرعه‌کشی باهم انجام شد!

کارگزاری فارابی
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

 

نخستین مرحله قرعه‌کشی باهم (باشگاه مشتریان کارگزاری فارابی) در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ انجام و برندگان آن مشخص شدند. لازم به ذکر است همچنان می‌توانید با افزایش امتیازات خود، در دومین مرحله این قرعه‌کشی که از هفته سوم بهمن ماه آغاز می‌شود، شرکت کنید.

 

جوایز باشگاه مشتریان فارابی

عضویت در باهم به شما امکان انتخاب از میان بسته‌های نقدی، اعتباری، دوره‌های آموزشی رایگان و البته هدایای متنوع دیگری را می‌دهد که شرکت در قرعه‌کشی، یکی از جدیدترین جوایز باشگاه مشتریان فارابی است. مشتریان کارگزاری فارابی تا روز شنبه ۱۵ بهمن ماه فرصت داشتند با مراجعه به حساب کاربری خود، شانس شرکت در قرعه‌کشی هرکدام از این جوایز را دریافت کنند. در نخستین دوره قرعه‌کشی هدایایی شامل گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 و ساعت هوشمند اپل سری 8 در نظر گرفته شده بود.

 

برندگان مرحله اول قرعه‌کشی

ساعت هوشمند اپل سری 8

  • 9373***0914

گوشی سامسونگ گلکسی S21

  • 4790***0914

 

همه مشتریان فارابی عضو باهم هستند!

برای عضویت در باشگاه مشتریان فارابی نیاز به ثبت‌نام در سایت جداگانه‌ای نیست و با عضویت در کارگزاری فارابی، به‌طور خودکار وارد باشگاه مشتریان این کارگزاری خواهید شد. در صورتی‌که قصد دارید وضعیت حساب کاربری خود را در باهم مشاهده کنید، کافیست از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون، وارد حساب خود در کارگزاری فارابی شوید و روی گزینه باهم (باشگاه مشتریان) کلیک کنید. امتیاز و سطح کاربری شما در این بخش قابل مشاهده است.

 

چگونه امتیاز خود را برای شرکت در قرعه‌کشی افزایش دهیم؟

بیکسو (واحد امتیاز باشگاه مشتریان) از طریق انجام معامله در سامانه‌های معاملاتی کارگزاری فارابی به‌دست می‌آید. این معاملات شامل خرید و فروش سهام، حق‌تقدم سهام، صندوق‌های قابل‌معامله و صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری فارابی است. بیکسوها به‌صورت روزانه و ماهانه محاسبه و به حساب کاربری شما در فارابی‌زون افزوده می‌شود. برای آشنایی با نحوه به‌دست آوردن بیکسو و مشاهده بیکسوهای کسب شده خود، از طریق این لینک وارد باهم شوید.

 

در دور بعدی قرعه‌کشی شرکت کنید!

مرحله بعدی قرعه‌کشی باهم با جوایز جذابی شامل تور مسافرتی و گوشی موبایل، از هفته سوم بهمن ماه آغاز می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با انجام معامله در فارابیکسو یا سرمایه‌گذاری در صندوق‌های فارابی، بیکسوهای خود را افزایش دهید و شانس‌های بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی دریافت کنید.

 

ورود به باهم

برچسب ها