لطفاً شکیبا باشید

جشن 14 سالگی فارابی با جوایز هیجان‌انگیز

کارگزاری فارابی
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کارگزاری فارابی چهاردهمین سال فعالیتش در بازار سرمایه را جشن می‌گیرد. این شرکت به‌پاس همراهی بیش از 2.5 میلیون مشتری‌ که طی این سال‌ها فارابی را انتخاب کرده‌اند، یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز ترتیب داده که جوایز آن شامل یک دستگاه آیفون 14، 14 جایزه 14 میلیون تومانی و بیش از 114 جایزه نقدی دیگر است.

 

آیفون 14 و بیش از 114 جایزه نقدی

اگر مشتری کارگزاری فارابی هستید، کافیست با مراجعه به این لینک روی گزینه شرکت در قرعه‌کشی کلیک کنید. اگر تاکنون در کارگزاری فارابی ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید به‌صورت کاملا آنلاین و در کمتر از 5 دقیقه ثبت‌نام خود را از طریق این لینک تکمیل و شانس خودتان را برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز 14 سالگی فارابی امتحان کنید.

کارگزاری فارابی به مناسبت 14 سال فعالیت در بورس به نفر اول این قرعه‌کشی یک دستگاه آیفون 14 و به 14 نفر نیز 14 میلیون تومان و برای 114 نفر معادل 1.4 میلیون تومان(معادل سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت فارابی) هدیه می‌دهد.

نخستین‌های بازار سرمایه با کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی طی 14 سال اخیر بیشترین «نخستین‌»های بازار سرمایه را به نام خود ثبت کرده است؛ این شرکت فقط طی دو سال گذشته با معرفی مرکز تماس 24 ساعته، نخستین شرکتی بود که توانست شرایط خدمت‌رسانی به مشتریان را در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل فراهم کند. پس از آن سایر فعالان این حوزه‌ نیز به ارائه خدمات مشابه روی آوردند.

گروه مالی فارابی چندی بعد از معرفی مرکز تماس 24 ساعته، از سامانه «پی‌فست» یا همان سامانه پرداخت فوری وجه رونمایی کرد. این سامانه به مشتریان کارگزاری فارابی کمک می‌کند در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل به مانده حساب‌‌شان نزد کارگزاری دسترسی داشته باشند.

 

سامانه معاملات اختصاصی فارابیکسو نکست

فارابیکسو نکست یکی دیگر از محصولات کاربردی کارگزاری فارابی در چهاردهمین سال فعالیت این شرکت است. این محصول که توسط شرکت توسعه فناوری سوشیانت – به‌عنوان بازوی تکنولوژیک گروه مالی فارابی در بازار سرمایه ارائه شده – یکی از برترین سامانه‌های معاملات آنلاین در بازار سرمایه است که در کنار باشگاه مشتریان فارابی(باهم) و سرویس‌های متنوعی نظیر پی‌فست،  توانسته سهم بازار خوبی در میان رقبا به خود اختصاص دهد. بد نیست بدانید کارگزاری فارابی سال 1395 یعنی دقیقا یکسال بعد از تاسیس شرکت سوشیانت، از سامانه معاملاتی فارابیکسو رونمایی کرد. این سامانه نخستین سامانه معاملات آنلاین اختصاصی بازار سرمایه بود که با ویژگی‌ها و برتری که نسبت به رقبا داشت، توانست در مدت زمان کوتاهی توجه معامله‌گران بورسی را به خود جلب کند.

 

از سلام تا لبخند در سال 1401

شرکت سبدگردان فارابی در سال 1401 پذیره‌نویسی دو صندوق قابل‌معامله در بازار سرمایه را با موفقیت به سرانجام رساند. صندوق سلام فارابی در دوره پذیره‌نویسی با مشارکت بیش از 9 هزار نفر،‌ موفق به جذب یک هزار میلیارد ریال در کمتر از دو ساعت شد. همچنین در اواخر تابستان سال جاری نیز شرکت سبدگردان فارابی دومین پذیره‌نویسی صندوق قابل‌معامله با درآمد ثابت خود را انجام داد. در این پذیره‌نویسی طی مدت زمان بسیار کمی نزدیک به چهار هزار میلیارد ریال جذب شد. همچنین ارزش دارایی‌ها تحت مدیریت صندوق لبخند فارابی تنها طی پنج ماه فعالیت به بیش از 24 هزار میلیارد ریال رسید!‍

 

استارت‌آپ‌های موفق فارابی

گروه مالی فارابی که هسته شکل‌گیری آن با تاسیس شرکت کارگزاری فارابی رقم خورد – طی بیش از یک دهه فعالیت – استارت‌اپ‌های موفقی نظیر 100 تحلیل، پینوست و جیبیمو را به بازار سرمایه معرفی کرده است. پینوست که با شعار ساده و هوشمند معرفی شد، یکی از ابزارهای موفق مالی است که با بهره‌گیری از رویکرد تغییر و تحول دیجیتال، اقدام به تغییر فرایند سرمایه‌گذاری در صندوق‌های با سود روزشمار کرد. کاربران این سامانه نیازی به طی کردن فرایند سنتی سرمایه‌گذاری جهت واریز پول به صندوق‌های با سود روزشمار ندارند. کافیست حساب بانکی خود را به صندوق با سود روزشمار متصل کنند تا با امنیت بالا، فرایند خودکار برداشت پول از حساب بانکی و انتقال به صندوق درآمد ثابت انجام و برای وجوه در گردش سود محاسبه شود.

جیبمو نیز یک پرداخت‌یار با شعار امن و آسان است که طی سال‌های فعالیتش توانسته به ده‌ها هزار نفر مشتری حقیقی و حقوقی خدمات ارائه دهد. این استارت‌اپ مالی، بستری امن برای انتقال وجه موبایلی است تا همه بتوانند با خیال آسوده در هر لحظه و بدون نیاز به مراجعه به بانک عملیات مالی‌شان را انجام دهند.

100 تحلیل نیز یکی دیگر از نوآورانه‌ترین محصولاتی بود که توسط هلدینگ سوشیانت معرفی شد. این استارت‌اپ نیز با شعار «از روی دست تحلیلگران حرفه‌ای معامله کن!» خدمات نوین معامله‌گری که در بازارهای جهانی تحت عنوان «سوشال تریدینگ» مطرح است را در بازار سهام و رمز‌ ارز به کاربران ارائه کرد.

 

بورس کالای فارابی

کارگزاری فارابی متنوع‌ترین خدمات را در بورس کالا و انرژی و بازار آتی ارائه می‌کند. بورس کالای فارابی یکی از شرکت‌هایی بود که توانست خیلی سریع‌ سازوکار خرید سیمان در بورس کالا را برای مشتریانش فراهم کند. فارابی با سرمایه‌گذاری در شرکت مدیریت سرمایه آوای اطمینان و توسعه زیرساخت‌های لازم طی سال‌های اخیر، نقش موثری در فروش خودرو در بورس دارد؛ به‌طوری‌که سامانه EBGO این روزها تنها بستر معاملات خودرو در بورس کالاست. لازم است بدانید سامانه EBGO به‌منظور توسعه خدمات الکترونیک در بازارهای کالایی با هدف تسهیل روابط و تعاملات کارگزاران بورس و خریداران و فروشندگان کالا در سال 1399 طراحی و راه‌اندازی شد.

 

در پایان گفتنی است گروه مالی فارابی هم‌اکنون  طیف متنوعی از خدمات را با شرکت‌هایی نظیر کارگزاری فارابی، سبدگردان فارابی، بورس کالای فارابی، سوشیانت، صرافی فارابی و… ارائه می‌کند.