لطفاً شکیبا باشید

اعلام نتایج قرعه‌کشی پاییزی باهم

کارگزاری فارابی
۹ دی ۱۴۰۲

قرعه‌کشی فصل پاییز باهم (باشگاه مشتریان فارابی) ششم دی ماه برگزار و برندگان آن مشخص شد. در این دوره یک میلیارد ریال جایزه نقدی برای ۴۳ نفر از شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

 

جوایز پاییزی باشگاه مشتریان فارابی

در قرعه‌کشی فصل پاییز باهم (باشگاه مشتریان کارگزاری فارابی) به ۴۳ نفر جوایز نقدی به ارزش مجموع یک میلیارد ریال تعلق گرفت. بر این اساس نفر اول مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند. علاوه بر این سه نفر، ۴۰ نفر دیگر نیز برنده جایزه ۱۰ میلیون ریالی فصل پاییز شدند. 

 

baham-result-1
baham-result-2

علاوه بر جوایز نقدی قرعه‌کشی پاییزی باهم، ۲۰۰ کد تخفیف ۵۰ درصدی اشتراک ۳ ماهه و ۲۰۰ کد تخفیف ۵۰ درصدی اشتراک ۶ ماهه نماوا نیز به سایر برندگان اهدا شد. با عضویت در باهم می‌توانید علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی‌های متنوع، از بسته‌های نقدی و دریافت اعتباری معاملاتی بهره‌مند شوید.

جهت شرکت در دوره جدید قرعه‌کشی باشگاه مشتریان فارابی (فصل زمستان) هم‌اکنون می‌توانید با ورود به باهم، امتیازهای خود را به شانس قرعه‌کشی 4 دستگاه Playstation 5 Slim تبدیل کنید.

Ba_ham

 

چگونه شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌ها افزایش دهیم؟

بیکسو (واحد امتیاز باشگاه مشتریان) از طریق انجام معامله و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های فارابی به‌دست می‌آید. معامله و سرمایه‌گذاری شامل خرید و فروش سهام، حق‌تقدم سهام، صندوق‌های قابل‌معامله است. بیکسوها به‌صورت روزانه و ماهانه محاسبه و به حساب کاربری شما در فارابی‌زون افزوده می‌شود.

 

فارابیز، راهکاری جذاب برای دریافت بیکسو

روش دیگر به‌دست آوردن بیکسو فعالیت در سامانه مشارکت در فروش فارابی (فارابیز) است. کافیست وارد این لینک شوید و لینک اختصاصی خود را با دوستان‌تان به‌اشتراک گذارید. به‌ازای هر مشتری جدیدی که از طریق لینک شما ثبت‌نام کند، بیکسو دریافت می‌کنید و از این پس شما نیز شریک درآمد فارابی خواهید بود.

farabiz

برچسب ها